שלום, אורח
קטגוריות
לעיתים מופיעים אצל הילד קשיים שו× ים אשר יש צורכ לאתר את מקורם. אבחון ליקויי למידה יכול לסייע לאבחון קשייו של הילד. במסגרת אבחון לקויות למידה × ערכת בדיקת תפקודי בסיס המאפשרת קבלת תמו× ה ברורה יותר על הקשיים. ב× וסף, בדיקת תפקודי בסיס במסגרת אבחון ליקויי למידה מאפשרת איתור של × קודות החוזק של הילד. במהלכ אבחון לקויות למידה × בח× ות מיומ× ויות התפיסה של הילד ומיומ× ויות הזכירה שלו. כמו כן במהלכ אבחון ליקויי למידה × בדקים תחומי הידע ויכולות הקשב של הילד.
במסגרת אבחון ליקויי למידה מתבצעת השוואה בין תפקודו של הילד לתפקודם של ב× י גילו. אבחון לקויות למידה מסייע בהחלטה על שיטות הטיפול אשר יוכלו לסייע לעקיפת הקשיים השו× ים. לאחר ביצוע אבחון לקויות למידה × יתן להתאים לילד דרכי טיפול מתאימות על מ× ת לסייע לו לעקוף את קשייו.
אחד מהאבחו× ים ש× יתן לבצע הי× ו אבחון דידקטי, אשר משמש כבסיס לכל בדיקה של תחומי הלמידה. במסגרת אבחון דידקטי × יתן לבדוק את קשייו של המאובחן בתחומי הלמידה השו× ים הם כתיבה, קריאה, הבעה והב× ת ה× קרא. במסגרת האבחון × יתן גם לאבחן לעיתים את הסיבות לקשיים. אבחון דידקטי יכול לסייע בגילוי קשיים גם בתחומים אחרים, בהם קשיים גרפו מוטוריים, קשיים בהתארג× ות, קשיי קשב וקשיים במיומ× ויות זכירה. ב× וסף יכול אבחון דידקטי לסייע בגילוי בעיות רגשיות בקרב המאובחן. במסגרת האבחון × יתן לבדוק את מיומ× ויות הילד בהשוואה לב× י גילו וכן לגלות את × קודות החוזק שלו. לאחר האבחון × יתן להתאים תוכ× ית טיפול שתסייע לילד לעקוף את קשייו.
מרכז כיוו× ים אחרים הוא מרכז רב תחומי לאבחון וטיפול. מרכז כיוו× ים אחרים מציע שירותי אבחון, טיפול, ייעוץ והכוון. מרכז כיוו× ים אחרים פיתח תהליכ אבחון עקבי הכולל דרכי טיפול ובקרה אחר התוצאות. תהליכ האבחון של מרכז כיוו× ים אחרים פותח במשכ ש× ים רבות ומבוסס על × יסיו× ם הרב של א× שי הצוות.
התחבר לשליחת תגובה
לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה